Sayfalar

15 Ocak 2018 Pazartesi

Türk Telekom Yılların Hediyesi Kampanyası - Hediye İnternet


Bugün telefonu kurcalarken kaç gb internetim kaldı diye bakmak için Turk Telekom uygulamasına girdim ve Turk Telekomun " Yılların Hediyesi " isimli kampanyasını gördüm.

Turk telekom'un kaç yıldır Turk Telekom abonesiyseniz size 3 katını hediye etmeye başlamış. Örnek gösterecek olursak yukaridaki görsel şahsıma aittir. 5 yıldır Türk Telekom olduğum için 3 ay boyunca fatura dönemi sonuna kadar 5 gb internet paketine hak kazandım. Tam internetimin az kaldığı bu zamanda ilaç gibi geldi.

Kampanyaya katılabilmek için yapmanız gereken tek şey Türk Telekom hattınızla " YILLAR " yazıp 5555 'e kısa mesaj göndermek.

Kampanya Hakkına Bilgiler
- Hediye internet 3 fatura dönemi süresince yenilenecektir.
- Mobil hattınız 90 günden fazla süredir Türk Telekom'da aktif olmalı.
- 4.5 g cihaz ve sim kart uyumlu cihazınız olmalı
- Ortak veri işleme izni vermeniz gerekiyor bunun için yapmanız gereken " YILLAR İZİN " yazıp 5555'e göndermelisiniz.
- Yılların Hediyesi kampanyasından sadece bir kere yararlanabilirsiniz.
- Kullanılmayan internet geçerlilik süresi sonunda silinecektir.
- Yılların hediyesi kampanyasının iptali için " IPTAL YILLAR " yazıp 5555 'e gönderebilir veya müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder