Sayfalar

4 Ocak 2018 Perşembe

Uygun Fiyata Özgün Makale Fırsatı


Bugün ünlü webmaster sitesi r10'da ücretsiz blogger sitem için gezenirken gözüme MakaleMerkezi isimli üyenin ''Makale.Net Kalitesiyle Tanışma Zamanı Geldi! Kullan,Gör,Karar Ver Yeni Üye Olan Herkese Anında Bir Makale Bakiyesi Hediye'' isimli başlığı  çarptı ve hemen girip baktım bu başlıkta ücret karşılığı özgün makale yazılıyor üstelik fiyatları da son derece uygun hatta üye olan herkese 1 adet ücretsiz makale bakiyesi hediye ediyorlar. 

Tabi kaçırırmıyım hemen üye oldum ve hediye bir adet makale bakiyemi aldım ve fazla beklememek  için yazdırmak yerine  hazır dıurumda bulunan makalelerden  2:35 TL karşılığı yaklaşık 200 küsür kelime olan  '' Alışverişte Nasıl Az Para Harcanır? '' isimli makaleyi satın aldım bu Gayet başarılı değil mi? Üstelik en düşük paket olmasına rağmen. 

Ayrıca farklı sitelerden ücret karşılığı tanıtım yazısı alma imkanınızda var.

Tabi bunlarla da bitmedi sitede daha bir sürü özellik mevcut misal
* Özel sipariş oluşturma
* Hazır makale satın alma 
* Basit mod ile sipariş verme
* Gelişmiş mod ile sipariş verme
* Sipariş kalıbı kaydetme
* Online sipariş takibi
* Siparişler ile ilgili sms bildirimi
* Proje oluşturarak toplu sipariş takibi
* Uygun makale fiyatları
* Normal,uzman,elit makale seviyeleri
* Her türlü ödeme seçeneği
* Canlı destek 

Fiyat Listesi
Normal Makale: 100 Kelime - 1.60 TL
Uzman Makale: 100 Kelime - 2.80 TL
Elit Makale: 100 Kelime - 5 TL
Hazır Makale - en az 200 kelime 2-5 TL arası değişiyor.
Tanıtım Yaızısı - Yazı verilmesini istediğiniz siteye göre değişiyor.

R10 - Paylaşımı Linki : R10'daki paylaşımını ve referanslarını buradan görebilirsiniz.
WMaraci - Paylaşımı Linki : Wmaraci'daki paylaşımını ve  referanslarını buradan görebilirsiniz.

Site: makale.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder