Sayfalar

12 Ocak 2018 Cuma

Cepteteb Kredi Kartı Tanıtımı



Bundan yaklaşık bir sene önce Katar bankası Qnb Finansbank'a ait aidatsız kredi kartı ürünü Qnb Finansbank Fix Card kredi kartını aktif olarak kullanıyordum fakat birgün ekstreme baktığım da şok bir giderle karşılaştım bu giderin ismi " ofo nakit avans ücreti " idi bu ne derken akabinde aradığım müşteri hizmetlerinden kendisinin fatura talimatlarından fatura tutarı kadar alınan bir ücret olduğunu ve daha önceki ekstrelerde bu ücretin alınacağını yazdığını öğrendim. Bu neydi şimdi herkes fatura talimatına bonus para verirken Qnb Finansbank Fix Card kredi kartı kullanıcılarından utanmadan ücret talep ediyordu.

Bana başka yıllık kart aidatı ödeyeceğim kredi kartları önerdiler bende kesinlikle kabul etmedim ve uzun zamandır takibimde olan Teb Bankasının ilk başvuran 50.000 kişiye aidatsız kredi kartı ürünü olan Cepteteb Kredi Kartı'na başvurumu yaptım kartım 1 hafta gibi kısa sürede elime ulaştı verilen sözleşmede büyük harflerle "KULLANIMINIZ BOYUNCA SİZDEN KESİNLİKLE KART AİDATI TALEP EDILMEYECEKTİR" yazıyordu bu benim kredi kartına başvuru yapmam için en büyük sebeptir eğer kart aidatı varsa ben yokum kesinlikle aidat olan bir kredi kartına başvuru yapmam.

Sonra müşteri hizmetlerini aradım. " Sizde Qnb Finansbank gibi fatura talimatına ücret almıyorsunuz değil mi? " diye sordum. " Ücret almadıklarını hatta bonus para verdiklerini söyledi. " Bende dururmuyum hemen 5 tane fatura talimatımı kredi kartım Cepteteb Kredi Kartı'na tanımladım ve ilk ödemeler alındıktan sonra 100 TL bonus hesabıma yüklendi hemen Şok markete gidip bonusları bir güzel harcayarak evin ihtiyacını az da olsa giderdim.

Cepteteb Kredi Kartı Güncel Kampanyalar
- Apple Music,İtunes,Apple Store,Google Play,Fuzzy,Godaddy,Linkedin,BluTV,Deezer,Spotify,Digitürk Play,Netflix tarzı dijital platformlarda %50 indirim.
- Gittigidiyor sitesinden yaptığınız alışverişlerde %20 indirim.
- Havalanında Tav hızlı geçiş ücretsiz.
- Kredi kartı harcama sözünüze bonus
- Ücretsiz Eset Multi Device Security programı
- Eko çiçek sitesinden %20 indirim
- Motorlu Taşıtlar Vergisinde 3 taksit kampanyası

Cepteteb Kredi Kartı Almak İçin Sebepler:
- Aidatsız olması (İlk 50.000 kişi Cepteteb Kredi Kartı sahibi oldu şu an alanlara yıllık kart ücreti 75 TL ama ödemek istemediğiniz ve kredi kartını iptal etmek istediğini söylerseniz almıyorlar.)
-  Cepteteb de oluşturduğunuz sanal kartında kart aidatı yok.
- Kredi kartının limiti dahilinde sanal kartınızın limitinide istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz.
- Güncel ve avantajlı Cepteteb Kredi Kartı kampanyaları (Örnek yemeksepeti.com alınan yemeklerde %20 indirim)
- Basit ve anlaşılır akıllı telefon uygulaması
- İlgili müşteri hizmetleri
- Temassız kart özelliği 
- Aidatsız bir kredi kartı olmasına rağmen taksit özelligi

Cepteteb Kredi Kartı Almamak İçin Sebepler:
- İlk 50.000 kişiden sonrasına kart aidatı alması
- Banka şubesinden sizlere kesinlikle yardımcı olmuyorlar.
-  Akıllı telefondaki uygulamadaki canlı destek robottan farksız ve saçma sapan gereksiz cevaplar veriyor.
- Bonus puan kazanmak kampanyalar dışında çok zor.

Cepteteb Kredi Kartı Benim Görüşüm
Tarafsız olarak yukarıda olumlu ve olumsuz görüşlerimi belirttim ben şu anda Cepteteb Kredi Kartı'nı aktif olarak kullanıyorum bütün para işlerimi sıkıntısız hallediyorum ben şahsi olarak kredi kartımdan son derece memnunum. Cepteteb Kredi Kartı  kullanacağım nadir kredi kartlarından biri.

Teşekkürler Cepteteb!


1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim bilgileriniz için. İndirmeler için bekleriz indirimler

    YanıtlaSil