Sayfalar

29 Aralık 2017 Cuma

Qnb Finansbank Kredi Kartı Kapatmama Sözünüze Hediye Parapuan



Bugün de size kendi bulduğum sıcak fırsattan bahsetmek istiyorum hatta bir kaç denemede kesinlikle emin oldum ve sizlerle paylaşmak istedim.

Ben yeni ismi qnb finansbank olan bankanın kart aidatsız ürünü olan "qnb finansbank fix card" isimli ürününü kullanmaktayım. Geçenler de fatura talimatına ücret aldığını fark ettim hemen fatura talimatlarımı iptal edip müşteri hizmetlerini aradım fatura talimatlarına ücret almayı iptal etmelerini istedim onlarda iptal edemeyeceklerini söylediler hemen akabinde "o zaman kartı iptal edin" dedim hemen başka birine aktardılar ve kredi kartını 6 ay kapatmamam karşılığı 50 TL parapuan teklif ettiler bende fatura talimatlarımı iptal etmiş olduğum ve kartı tekrar kullanmayacağım için kabul ettim.

Sonra aradan 6 ay geçti fatura talimatlarını başka bir kredi kartına geçirdiğim için kredi kullanmadığım qnb finansbank kredi kartını iptal etmek istedim ve yine bana 6 ay kapatmamam için 50 TL parapuan verdi. Bu şekilde her 6 ay da bir kullanmadığım ve kart aidatı olmayan qnb finansbank fix card kredi kartımı kapatmak için arayıp 6 ay kapatmama sözü karşılığı 50 TL parapuan kazanıyorum.

Şimdi finansbank kredi kartınız var ise ve kredi kartını düzenli ödeyen bir müşteri iseniz kapatmak için bankayı arayın size akabinde 50-100 TL arası parapuan teklif edecektir. Aksi bir durum olursa kartınız iptal olursa banka size iptal etmekten vazgeçmeniz için size zaten 1 hafta süre verir bu süre içinde bankayı arayıp kartınızı iptal etmekten vazgeçtiğinizi söyleyebilirsiniz.


3 yorum:

  1. Tüm bankalar yapıyor bunu QNB'ye özel değil yâni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi bankamla yaşadığımı yazdım aynısı teb bankasından denedim yapmadı mesela :)

      Sil
    2. Demek ki kedi her zaman ciğer yemiyor! :)

      Sil