Sayfalar

1 Ocak 2018 Pazartesi

Yeni Kredi Kartı Alırken Dikkat Etmeniz Gereken Konular



Bilindiği gibi artık öyle bir zamanda yaşıyoruz ki hemen hemen herkesin bir kredi kartı olması gerekiyor devir öyle bir devir ki kredi kartsız artık kimse kimsenin işi görülmüyor herkes dolaylı olarak da olsa kullanmak zorunda.

Şimdi size yeni kredi kartı alırken dikkat etmeniz gereken hususları tek tek açıklamalı olarak maddeler halinde anlatacağım.

1) Kart Aidatı
Alacağınız kartın aidatı olmaması sizin için büyük avantaj her sene müşteri hizmetlerini arayıp iptal ettirmeye çalışmakla uğraşmazsınız.

2) Anlaşmalı İş Yeri Sayısı
Puanınız veya taksit yaptırmak istediğiniz de bankanızın anlaşması olmayan bir yere denk geldiğinizde sizin için büyük problem olabilir anlaşmalı

3) Taksit Özelliği
Çoğu banka kartı bazı yerde fazla bazı yerde az sayıda taksit yapar ve bazı aidatsız kredi kartlarının taksit özelliği yoktur. Eğer taksitli alışveriş seven biriyseniz kredi kartınızın bu özelliğine de dikkat etmelisiniz.

4) Faiz Oranları
Kredi kartı alırken muhakkak incelememiz gereken bir konuda faiz ücretleridir eğer yüksek faiz ücretleri olan bir kart alırsanız gereksiz yere normalden daha fazla ödersiniz.

5) Puan & Mil & Altın Kazandıran Kredi Kartları
Eğer aktif olarak kredi kartı kullanıyorsanız bu yukarıda yazdığım avantajlardan size uygun olanı veren bir kredi kartı tercih edebilirsiniz. Örneğin Kuveyt Türk bankasının gram altın biriktiren kredi kartı var İng Bank'ında Pegasus kartı müşterilerine uçuş mili kazandırmaktadır.

6) Aktif Kampanyalar
Ben kredi kartıyla ilgili tüm kampanyaları takip ediyorum ve bu sayede dolaylı yoldan gelir elde ediyorum mesela Teb bankasının "Cepteteb kredi kartı" isimli kredi kartını kullanıyorum geçenlerde fatura talimatı kampanyası vardı ve faturalarımın otomatik ödemesini Cepteteb kredi kredi kartına taşıdım ve 100 TL bonus aldım.

1 yorum: